loading...
تفریحی فان|تصاویر لورفته بازیگران|عکس عاشقانه|
تبلیغات فعال

و بلاخره با توجه به علایق شدید دوستان ورژن دوم این پکیج نیز اماده استفاده شد

این پکیج کاملترین پکیج موجود بوده با این پکیج تمام مشکلاتتون رفع خواهد شد

تمام سوالاتی که توی ذهنتون هستش رو میتونید با تهیه این پیکج  بهش جواب دهید

******************

مشاهده توضیحات بیشتر..

تبلیغات فعال


آخرین ارسال های انجمن
علی بازدید : 147 دوشنبه 15 دی 1393 نظرات (0)

اس ام اس یار خوب جدید ۹۳ پیامک های یار خو جدید عاشقانه

 

۳۰ اس ام اس یار خوب جدید

۳ غم آمد به جانم هر ۳ یکبار
غریبی و اسیری و غم یار
غریبی و اسیری چاره داره
غم یار غم یار غم یار

%

%

%

%

اس ام اس یار خوب جدید ۹۳ عاشقانه زیبا

ای نگاهت مهربان و دلنشین ای میان بستگانم بهترین نازنین می تپد این دل برای دیدنت جان فدای لحظه ی خندیدنت سینه ات از دوستی سرشار باد هر کجا هستی خدایت یار باد ای عزیز

%

%

%

%

اس ام اس یار خوب جدید ۹۳ عاشقانه زیبا

زندگی ماله منه چون عزیزی مثل تو یار منه

%

%

%

%

اس ام اس یار خوب جدید ۹۳ عاشقانه زیبا

روزی ز لپ یار کردم بوسی
گفت هم بی ادبی و هم لوسی
گفتم گناهم چیست کردم بوسی؟
گفت لب را ول کردی و ز لپ میبوسی؟

%

%

%

%

اس ام اس یار خوب جدید ۹۳ عاشقانه زیبا

تو شکوفه ای در کویر دلم هستی
تنها یار و همدم و زندگی ام هستی
چه بخواهی چه نخواهی تا ابد در قلب من هستی
تو برایم بهترین هستی دنیا را نمیخواهم تو زندگی من هستی

%

%

%

%

اس ام اس یار خوب جدید ۹۳ عاشقانه زیبا

راز خود با یار خود هر چند بتوانی مگو / یار را یاری بود از یار یار اندیشه کن

%

%

%

%

اس ام اس یار خوب جدید ۹۳ عاشقانه زیبا

مرگ را هم به زانو می کشم
گر تو باشی یار و همراه اولم

%

%

%

%

اس ام اس یار خوب جدید ۹۳ عاشقانه زیبا

یاد آور عشقیست عدو ساز سخن ساز
آن یار فرومایه ولی فاخر و طناز
آن کس که مرا مست می و جام جفا کرد
سیرت به نهان داشت و صورت به عیان کرد

%

%

%

%

اس ام اس یار خوب جدید ۹۳ عاشقانه زیبا

امشب این خانه عجب حال و هوایی دارد
گپ زدن با در و دیوار صفایی دارد
همه رفتند از این خانه بجز غم
باز این یار قدیمی چه وفایی دارد

%

%

%

%

اس ام اس یار خوب جدید ۹۳ عاشقانه زیبا

هرکس که غریب است خریدار ندارد
سرگشته و تنهاست دگر یار ندارد
دانی که چرا نیست ز ما نام و نشانی
یک فرد زمین خورده که دیدار ندارد

%

%

%

%

اس ام اس یار خوب جدید ۹۳ عاشقانه زیبا

تفنگ نقره کوبم را فروختم
برای یار قبای ترمه دوختم
قبای ترمه ام را پس فرستاد
تفنگ نقره کوبم داد بی داد

%

%

%

%

اس ام اس یار خوب جدید ۹۳ عاشقانه زیبا

یاری برای من تو و یار ام برای تو
با آن صدای ناز برایم غزل بخوان
تا وقت مرگ حوصله دارم برای تو

%

%

%

%

اس ام اس یار خوب جدید ۹۳ عاشقانه زیبا

من اگر تنهای تنهایم تو با من یار باش

%

%

%

%

اس ام اس یار خوب جدید ۹۳ عاشقانه زیبا

گفتی: بگوی عاشق و بیمار کیستی؟
من عاشق توام تو بگو یار کیستی؟

%

%

%

%

اس ام اس یار خوب جدید ۹۳ عاشقانه زیبا

ما ز یاران چشم یاری داشتیم خود غلط بود اصلا اینکه ما فکر کردیم یار داریم چه برسه به اینکه چشم یاری ام داشته باشیم

%

%

%

%

اس ام اس یار خوب جدید ۹۳ عاشقانه زیبا

در دیاری که در آن نیست کسی یار کسی
یا رب ای کاش نیفتد به کسی کار کسی

%

%

%

%

اس ام اس یار خوب جدید ۹۳ عاشقانه زیبا

بازیچه ی دست یار بودن عشق است
در پنجه ی غم شکار بودن عشق است
در محکمه ای که یار باشد قاضی
محکوم طناب دار بودن عشق است

%

%

%

%

اس ام اس یار خوب جدید ۹۳ عاشقانه زیبا

تو برای من هیچ جز سکوت نبودی عشقت یار دیرینت کس دیگر بود من بازیچه دس تو بودم

%

%

%

%

اس ام اس یار خوب جدید ۹۳ عاشقانه زیبا

خدایا خوب میدانی٬ چندیست که به امید دیدن یار صبحم را به شب می رسانم و شب را به صبح
خدایا در این هنگام که شوق امیرافبی دعا و عبادتت را دارم زیارت چشمانش را نصیبم فرما

%

%

%

%

اس ام اس یار خوب جدید ۹۳ عاشقانه زیبا

آتش از اندوه هجران بهتر است
بی قرارم کردی و گفتی صبوری بهتر است
من نمی دانم کجا خواندم  که یادم داده است ؟
یار وقتی در کنارت نیست  کوری بهتر است

%

%

%

%

اس ام اس یار خوب جدید ۹۳ عاشقانه زیبا

گفت باورم کن عاشقم من
عاشقونه باورش کردم
گفت از بهشت عشق چشمات تا قیامت بر نمیگردم
خورشید عالمتابه تنها به من می تابه
با رنگ و بویی تازه رنگین کمون می سازه
دنیا رفیق ما شد یار شفیق ما شد
از لابه لای ابرا خورشید ما پیدا شد

%

%

%

%

اس ام اس یار خوب جدید ۹۳ عاشقانه زیبا

لحظه لحظه  دم به دم ساعت به ساعت خواهمت
گر خوشم یا ناخوشم در هر دو حالت خواهمت
گر زبانم را به جرم خواستنت بیرون کشند
در آن زمان ای یار من با اشاره خواهمت

%

%

%

%

اس ام اس یار خوب جدید ۹۳ عاشقانه زیبا

ان یار که در خانه ی ما جای پری بود
سرتا قدمش چون پری از عیب بری بود
دل گفت فروکش کنم این شهر به بویش
بیچاره ندانست که یارش سفری بود
تنها نه ز دل من پرده برافتاد
تابودفلک شیوه ی او پرده دری بود

%

%

%

%

اس ام اس یار خوب جدید ۹۳ عاشقانه زیبا

چمن ها بی تو زیبایی ندارد / بهار و گل دلارایی ندارد
فریب کس نخوردم جز تو ای یار / که دیگر کس فریبایی ندارد

%

%

%

%

اس ام اس یار خوب جدید ۹۳ عاشقانه زیبا

برگشته ام پشیمان
شاید مرا ببخشی
ای نازنین ترین یار
شاید دوباره بینم
در چشم عاشق تو
شوقی برای دیدار
از قلب مهربانت  دارم امید بخشش
فرصت بده دوباره  با بوسه ی نوازش
فرصت بده که از نو  از عشق تو بمیرم
بغضی که در دلم هست  با بوسه ها بگیرم نازنین

%

%

%

%

اس ام اس یار خوب جدید ۹۳ عاشقانه زیبا

خداست یار و یاورت
چگونه نیست باورت
دمی به خود بیا ببین
که غافل از خدا شدی

%

%

%

%

اس ام اس یار خوب جدید ۹۳ عاشقانه زیبا

دل شبی دور از خیالش سر نکرد
گفتمش  افسوس او باور نکرد
دل سپردن دست او دیوانگیست
اه غیر از من هیچکس دیوانه نیست
گریه کردن تا سحر کار من است
شاهد من چشم بیمار من است
فکر میکردم که او یار من است
نه  فقط در فکر ازار من است




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
لینک دوستان
  • دانلود فیلم
  • پاتوق دختر پسرا / سایت عاشقانه
  • تبادیل لینک | پریمیوم 1393
  • بروزترین سایت تفریحی و سرگرمی
  • lιlı تفریحی فان بروزترین سایت سرگرمی ιlιl
  • تیک لایک
  • سایت مثبت ادسخن سایت تفریح و سرگرمی
  • مرجع بازی وار کراف ware crafe
  • عكس هاي خفن
  • سرزمین دانلود
  • چت
  • قالب سبز
  • کول دانلود دانلود فیلم و سریال
  • خرید عینک آفتابی ریبن
  • خرید فانی بافت
  • توپ ماشین لباسشویی
  • ساعت دیواری طرح پانا
  • دمپایی شوینده و ماساژور ایزی فیت
  • ساعت دیواری
  • دمپایی ایزی فیت
  • خرید گن لاغری
  • خرید پاور بانک
  • گن لاغری ترک
  • شارژر پاور بانک
  • دانلود فیلم دوبله فارسی
  • کمپ رسمی النازشاکردوست
  • نت فیکس
  • پاور بانک
  • فروشگاه محصولات دانلودی و .
  • دانلود جدیدترین سوالات استخدامی ومشاغل با کمترین قیمت
  • سایت سرگرمی
  • وبلاگ عاشقان عمو تتل
  • دانلود آهنگ جدید
  • پیکس نیوز
  • دانلود بازی برای ویندوز فون
  • فروشگاه اینترنتی جامع
  • بن دانلود
  • عکس های خفن
  • اسرانوین
  • جور واجور (3)
  • بزرگترین سایت موزیک ایران
  • اندرویدی ها
  • درهم برهم
  • عکس های لورفته
  • فروش بک لینک
  • سایت تفریحی دانلود جون
  • بروزترین سایت تفریحی سرگرمی 
  • بروزترین سایت تفریحی و سرگرمی
  • بروزترین سایت تفریحی سرگرمی 
  • شهر عشق
  • شهر عشق 
  • FARs HOOp
  • پایگاه تفریحی جالبستان خنده موجود است
  • دانلود جدیدترین اهنگ ها
  • Avacs Download 
  • دانلود ريميكس هاي راديو جوان
  • سایت تفریحی عسل
  • جُک خَنده اِس اِم اِس طَنز سَرگَرمی 
  • بیاتو دانلود
  • بزرگترین سایت تفریحی و سرگرمی 
  • سایت تفریحی خفنستان|بزرگترین سایت تفریحی 
  • سایت تفریحی نورفان
  • بروزترین ها
  • باربد،اسطوره ایرانی موسیقی جهان
  • مجله ی عاشقانه جادوی کلمات
  • وب سایت:دانلود آهنگ های جدید
  • کارواش خانگی
  • ساعت مچی رولکس
  • فروش گن لاغری مردانه
  • عینک ریبن کلاب مستر
  • خرید کش مو هات بانز
  • عینک آفتابی مارک
  • خرید کش مو هات بانز
  • عینک آفتابی مارک
  • خرید ساعت دیواری فانتزی
  • فروشگاه ساعت دیواری
  • ساعت مچی زنانه
  • خرید پستی ساعت مچی
  • تل موی هات بانز
  • عینک آفتابی مردانه
  • خرید بستنی ساز مجیک
  • گن لاغری مردانه
  • هات بانز
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1268
  • کل نظرات : 307
  • افراد آنلاین : 69
  • تعداد اعضا : 1140
  • آی پی امروز : 279
  • آی پی دیروز : 208
  • بازدید امروز : 1,386
  • باردید دیروز : 475
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,861
  • بازدید ماه : 1,861
  • بازدید سال : 196,062
  • بازدید کلی : 2,078,689
  • کدهای اختصاصی